سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جنبش وبلاگی حمایت از شیعیان مظلوم شهرهاى نُبّل و الزّهراء سوریه
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
  لوگوی دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 45296
کل یادداشتها ها : 31

نوشته شده در تاریخ 93/2/2 ساعت 1:12 ص توسط نویسندگان



+ ( با اشاره به پیروزی های اخیر حزب الله لبنان در سوریه)
این بخشی از قدرت ماست


^ 93/1/26 - آخرین تغییر : [کافر به طاغوت] 93/1/27
- نوسازی - نظر

+ فرزند شهید شبکه المنار حزب الله ، با روحیه ای دشمن شکن شیرینی پخش می کند
" نجل الشهید المصور "محمد منتش" یوزع الحلوى خلال مراسم تشییع والده "


^ 93/1/26 - آخرین تغییر : [شما] 4 دقیقه قبل
- نوسازی - نظر

برای شادی روح شهید منتش صلوات : اللهم صل علد محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احشره مع محمد وآل محمد. - شما (ویرایش | حذف)

نظر

+ تکفیری ها و نبش قبر یک راهب مسیحی : http://bintjbeil.org/media/pics/1397323085.jpg
"مسلحون ینبشون قبر راهب فی القلمون"
تصویر بزرگ بود نتوانستم بگذارم خودتان ببینید.

^ 93/1/24 - آخرین تغییر : [شاه تور] 93/1/24
- نوسازی - نظر

+ حزب الله ؛ الحزب الغالب
ب اذن الله



+ جدیدترین تصویر از دیکتاتور سابق مصر!

^ 93/1/18 - آخرین تغییر : [2-شکیبا] 93/1/19
- نوسازی - نظر
نکبت هنوز سرِپاست! اندازه ی دایناسور سن داره - .:راشد خدایی:.

این دو تا که کنارش هستن وکیل های این دیکتاتور هستن! - شما (ویرایش | حذف)

1 نظر دیگر ...
چه سر حال و روبراهم هس! - در انتظار آفتاب

اون فقط مترسک سر جالیزه خدا عروسک گردوناشو فلج کنه صلوات - 2-شکیبا

نظر

+ "یک مناظره ی مهم" :
مناظره تلویزیونی با موضوع «اگر اسرائیل نبود بشار اسد باقی می‌ماند؟» با حضور امیر موسوی کارشناس ایرانی مسائل راهبردی، محمد درکوشی از مخالفان سرسخت سوریه و فیصل القاسم مجری برنامه برنامه زنده تلویزیونی «الاتجاه المعاکس» شبکه الجزیره قطر برگزار شد. متن را در ذیل بخوانید>>>>>


^ 93/1/18 - آخرین تغییر : [?نیاز] 93/1/19
- نوسازی - نظر
موسوی در این مناظره، ابتدا شهادت حضرت فاطمه زهرا( س) را تسلیت گفت و سپس ضمن تبریک 12 فروردین سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران، به تحویل ماجرای سفارت رژیم صهیونیستی در تهران در چنین روزی به فلسطینی‌ها اشاره کرد و از آن به عنوان اولین برخورد عملی نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران با رژیم صهیونیستی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یاد کرد. - شما (ویرایش | حذف)

وی در این مناظره که محمد درکوشی و فیصل القاسم مجری برنامه تلاش داشتند، در ادعایی مضحک رژیم صهیونیستی را حامی ایران، سوریه و حزب‌الله و درگیری‌های سوریه معرفی کنند، ضمن رد این اتهام گفت: این مناظره در راستای اجرای مصوبات «کنفرانس هرتلزیلیا»، کنفرانس صهیونیستی که با حضور ارگان‌های مختلف عربی، ضد مقاومت و ضد فلسطین برگزار می‌شود، طرح‌ریزی شده است - شما (ویرایش | حذف)

موسوی همچنین با ذکر چند نکته به مواضع اسرائیل علیه سوریه اشاره کرد و گفت: اگر رژیم صهیونیستی حامی سوریه و بشار اسد بود، کشورهای عربی به خاطر پشتیبانی این رژیم از بشار اسد و همین طور به خاطر موضع‌گیری آمریکا در قبال اسرائیل از وی انتقاد می‌کردند و در حال حاضر رژیم صهیونیستی مورد تحریم کشورهای عربی بود نه اینکه با او همراهی و همکاری داشته باشند. - شما (ویرایش | حذف)

وی ادامه داد: در صورت حقیقت داشتن این مسأله اکنون رژیم صهیونیستی در لیست سیاه شورای همکاری خلیج فارس قرار داشت و ماشین‌های بمب‌گذاری شده به سمت سفارت رژیم صهیونیستی سرازیر می‌شدند. موسوی بیان داشت: اگر اسرائیل حامی سوریه بود، افرادی مانند قرضاوی، عدنان عرعور از مخالفین سوریه و محمد العریفی شیخ تندرو حامی تروریست‌ها در عربستان ساکت نمی‌نشستند و همگی علیه مواضع رژیم صهیونیستی فتوا صادر می‌کردند، - شما (ویرایش | حذف)

موسوی بیان داشت: اگر اسرائیل حامی سوریه بود، افرادی مانند قرضاوی، عدنان عرعور از مخالفین سوریه و محمد العریفی شیخ تندرو حامی تروریست‌ها در عربستان ساکت نمی‌نشستند و همگی علیه مواضع رژیم صهیونیستی فتوا صادر می‌کردند، نه اینکه از اشغالگران فلسطین به خاطر پذیرش مجروحان تکفیری‌ها و تروریست‌های سوریه در داخل سرزمین های اشغالی تشکر و قدردانی کنند. - شما (ویرایش | حذف)

وی در خصوص مواضع رژیم صهیونیستی گفت: در صورت حمایت رژیم صهیونیستی از سوریه کشورهایی مانند عربستان، بحرین، اردن و ترکیه پایگاه‌هایی برای آموزش مبارزان علیه رژیم صهیونیستی ایجاد می‌کردند و در مقابل نیروهای مقاومت مورد حمایت مالی و تسلیحاتی کشورهای حوزه خلیج فارس قرار می‌گرفتند نه بر عکس، زیرا ما شاهد تحریم و بدنام کردن نیروهای مبارز و مقاوم علیه صهیونیست‌ها توسط این کشورها هستیم. - شما (ویرایش | حذف)

موسوی کدوم یکی هست؟ - .:راشد خدایی:.

اون که مجریه - .:راشد خدایی:.

اون که میزه! - .:راشد خدایی:.

@راشد خدایی" العزیز : هو الشخص الذی یکون فی الیَسار ( سمت چپ) - شما (ویرایش | حذف)

اینکه قیافه اش مثل مصری هاست - .:راشد خدایی:.

حالا شما به بزرگی خوىتون ببخشید دیگه ! - شما (ویرایش | حذف)

سبحان الله - .:راشد خدایی:.


نظر

+ حکایت 2 سال محاصره شیعیان «نبل» و «الزهرا» در حلب+فیلم
See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930116001303#sthash.fLjEabh8.dpuf
شهرک‌های شیعه‌نشین «نبل» و «الزهرا» در حلب بیش از 2 سال است در محاصره گروه‌های تکفیری از جمله «جبهه النصره» قرار دارند و روزهای بسیار سختی را سپری می‌کنند.
-


^ 93/1/18 - آخرین تغییر : [محب الزهراء] 93/1/18
- نوسازی - نظر
در فیلم زیر یکی از اهالی این 2 شهرک توضیح می‌دهد که چگونه باغ‌های زیتون آنها خشک شده است. او می‌گوید که این درختان از بی‌آبی خشک شده‌اند، چون کسی جرات آبیاری آنها را ندارد. او می‌افزاید: در طول این 2 سال هرگاه او یا یکی از اهالی نبل و الزهراء برای آبیاری این درختان به آنها نزدیک شده‌اند، از سوی تک تیراندازان گروه‌های مسلح مورد حمله قرار گرفته‌اند. - شما (ویرایش | حذف)

همچنین در این مدت بسیاری از خانواده‌ها افراد خود را از دست داده‌اند. «ام حسام» یکی از اهالی الزهراء است که همسر خود را با 9 فرزند از دست داده است و هم اکنون در شرایط بسیار سختی قرار دارد که حتی توان سیر کردن شکم فرزندان خود را هم ندارد. از سوی دیگر همسایه وی نیز توضیح می‌دهد که همسرش به دست گروه‌های مسلح تکفیری به اسارت گرفته شده و او هر روز در حیات خانه به انتظار بازگشت همسر خویش است. - شما (ویرایش | حذف)

وی درباره نحوه به اسارت گرفتن همسرش می‌گوید که 6 ماه برای چیدن زیتون به باغ‌های زیتون اطراف رفته بودند که مورد حمله عناصر مسلح قرار می‌گیرند. آنها پس از 2 هفته همسرش را به اسارت می‌گیرند و او و فرزندانش را رها می‌کنند و هم اکنون ماه‌هاست که از وی بی‌خبرند. وی علاوه بر اینکه نگران سرنوشت همسر خویش است، از تامین نیازهای معیشتی از جمله نیازهای غذایی خانواده‌اش بسیار نگران است. - - شما (ویرایش | حذف)

هم اکنون اهالی 2 شهرک نبل و الزهراء برای تامین مایحتاج غذایی خود به کاشت انواع سبزیجات و صیفی‌جات در خانه‌های خود روی آورده‌اند، چراکه محاصره تحمیل شده به آنها اجازه ورود و تامین نیازهای غذایی‌شان از خارج این 2 شهرک را نمی‌دهد. - شما (ویرایش | حذف)

نظر

+ کلیپ جدیدی از «نفرین به جنگ» چاووشی برای کاروان زائران صلح سوریه :  http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930117000781

^ 93/1/18 - آخرین تغییر : [محب الزهراء] 93/1/18
- نوسازی - نظر
به گزارش خبرنگار فرهنگی فارس صبح امروز کاروزان زائران صلح به سوریه عازم اصفهان شد تا در کلیسای تاریخی وانک در این شهر کنفرانس همدلی ادیان برای صلح در سوریه در این کلیسا برگزار شود. - شما (ویرایش | حذف)

نظر







  پیام رسان 

+ شیعیان مناطق الفوعه و کفریا در سوریه زیر فشار شدید تروریست های تکفیری به سر می برند با همان رنج های چند ساله ی شیعیان نبل و الزهرا ..



+ کسی حق کمک به این دو شهرک سوری شیعه‌نشین را ندارد + عکس و فیلم شهرک‌های «الفوعه» و «کفریا» چهار سال است که از سوی تررویست‌ها،در محاصره قرار دارند و در 45 روز اخیر بر شدت محاصره افزوده شده است.



+ انقلابیون یمن و حزب‌ الله دوم را بشناسید .. . به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب «اویس خمینی؛ جنبش الحوثی یمن و دیدگاههای شهید حسین الحوثی» به کوشش حجت‏ الاسلام حمیدرضا غریب رضا از سوی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی‌و دفتر نشر معارف به چاپ دوم می‌رسد. http://www.gharibreza.com/Portal/Cultcure/Persian/CategoryID/12287/CaseID/154298/71243.aspx



+ «النصره» با 150 موشک شهرک شیعه‌نشین «فوعه» را گلوله باران کرد http://www.mashreghnews.ir/fa/news/411371/



+ فوعه و کفرایا دو شهر نظیر نبل و الزهراء که تحت محاصره ی شدید تکفیری ها هستند ..




+ اوضاع این روزهای بحرین ..



+ شب های روشن صنعا با پول سعودی ها.. . https://pbs.twimg.com/media/CC1JUhXUMAE_PzT.jpg



+ این ور قضیه را هم ببینید : https://pbs.twimg.com/media/CCK5MwZUIAA5UFz.jpg






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ